Workshop Creatief fotograferen

In deze workshop gaan we , naast je camera leren kennen en kijken waar al die knopjes voor staan en doen, bezig met de belichtingsdriehoek. Wat is diafragma, sluitertijd en Iso. En wat is de invloed op elkaar als je ze handmatig instelt. En waarom is de witbalans zo belangrijk.

Daarnaast gaan we kijken naar de basis compositie, waarom blijf je kijken naar de ene foto maar vind je de andere niet interessant. Hoe krijg ik scherpte diepte in mijn foto of die mooie wazige achtergrond.

In de ochtend behandelen we de theorie en in de middag gaan we veel oefenen. Want door te oefenen, en vooral ook fouten te maken, leer je het beste.

Deze workshop is van 10.00 uur tot 15.00 uur

De locatie is een prachtig fotogeniek landgoed in Vaassen en de prijs is 99,00 Euro inclusief een digitale handout, lunch en 3 consumpties. Bij minimaal 2 personen gaat de workshop door. Maximale groepsgrootte is 6 personen zodat ik iedereen genoeg aandacht kan geven.

Mocht je nou deze data niet kunnen maar wel deze workshop willen boeken neem dan contact op via de mail om te kijken wat de mogelijkheden zijn voor een 1 op 1 workshop. info@liyanfotografie.com

Copyright LiYan Fotografie 2018-2020